Aankomst en eerste dag in Sri Lanka

27 augustus 2017 - Negombo, Sri Lanka

Vandaag zijn we dan toch écht aangekomen in Sri Lanka!
De reis ging vlot! We hebben alle drie onze ogen uitgekeken in het vliegtuig vanwege de mooie kleding van de stewardessen, ons eigen touch-screen schermpje voor ons en het vele eten dat we kregen bij SriLankan Airlines.

Eenmaal op het vliegveld van Colombo ging alles ook erg snel! Visums werden goedgekeurd (toch ff spannend haha) en daarna konden we onze backpacks van de bagage band af halen!
We hebben ook gelijk een simkaart met 15gb gekocht, super goedkoop!

In de taxi naar het hotel waar we 2 nachten zitten, Camelot Beach Hotel, beseften we maar amper dat we in Sri Lanka zijn.. Maar aan het verkeer en de Srilankaanse rijstijl te merken is het toch echt zo haha

De hotelkamer is luxe en prima om goed bij te kunnen komen van de lange reis. We hebben gezwommen in het zwembad want de zee was te wild en te gevaarlijk om in te zwemmen.
Vanavond hebben we nog een klein stukje omgeving rondom het hotel bekeken en lekker gegeten.
Wat we de rest van de vakantieweek nog gaan doen moeten we nog bespreken! In ieder geval goed uitrusten voordat we de eerste drie weken van onze stage gaan lopen!!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Willy-An:
    27 augustus 2017
    Veel plezier en ik ga je graag volgen!!
    xxx
  2. Femke:
    27 augustus 2017
    Heel leuk dat je een blog bij houdt! Ik ga zeker alles lezen☺️ Xx
  3. Juul:
    27 augustus 2017
    Klinkt goed. Mooi hotel hé lekker eet tentje in de buurt is sea view eerste wat je tegen komt als je het hotel uitstapt en naar rechts loopt hebben wij 3-4 keer gegeten en steeds heerlijk geniet ervan jullie gaan nog vele mooie dingen zien en meemaken en dat verkeer dat went wel joh geniet ervan!!
  4. Judith BZ:
    Super, geniet ervan!!
  5. Marjo:
    Hee Simone, leuk!
    Zo kunnen we volgen wat je allemaal meemaakt in Sri Lanka.
    Geniet ervan!!
    XX