Aankomst en eerste dag in Sri Lanka

27 augustus 2017 - Negombo, Sri Lanka

Vandaag zijn we dan toch écht aangekomen in Sri Lanka!
De reis ging vlot! We hebben alle drie onze ogen uitgekeken in het vliegtuig vanwege de mooie kleding van de stewardessen, ons eigen touch-screen schermpje voor ons en het vele eten dat we kregen bij SriLankan Airlines.

Eenmaal op het vliegveld van Colombo ging alles ook erg snel! Visums werden goedgekeurd (toch ff spannend haha) en daarna konden we onze backpacks van de bagage band af halen!
We hebben ook gelijk een simkaart met 15gb gekocht, super goedkoop!

In de taxi naar het hotel waar we 2 nachten zitten, Camelot Beach Hotel, beseften we maar amper dat we in Sri Lanka zijn.. Maar aan het verkeer en de Srilankaanse rijstijl te merken is het toch echt zo haha

De hotelkamer is luxe en prima om goed bij te kunnen komen van de lange reis. We hebben gezwommen in het zwembad want de zee was te wild en te gevaarlijk om in te zwemmen.
Vanavond hebben we nog een klein stukje omgeving rondom het hotel bekeken en lekker gegeten.
Wat we de rest van de vakantieweek nog gaan doen moeten we nog bespreken! In ieder geval goed uitrusten voordat we de eerste drie weken van onze stage gaan lopen!!